KOMENTAR DI BAGIAN BAWAH SEKALI

Kecepatan Super Mendownload Apapun Diandroid, Beginilah Rahasianya



Pernah mengalami gangguan ketika memuat turun sesuatu? Rasanya sangat menjengkelkan.

Rupa-rupanya, ia bukan hanya sambungan internet yang menjejaskan kelajuan semasa memuat turun pada Android. Perkakasan dan penggunaan aplikasi lain juga mempengaruhi.

Tidak perlu risau, kerana Kami telah mengutip dari Cnet pada hari Jumaat (7/26/2019), bagaimana untuk mempercepat muat turun pada Android.

Sila ambil perhatian bahawa untuk mempercepat muat turun, anda mesti memasang AndroGET di Gedung Google Play.

Langkah pertama, buka 'Tetapan' dengan ikon gear, yang berada di sudut kanan atas. Klik 'Lanjutan' untuk menetapkan proksi dan banyak lagi.

Apabila selesai, klik tanda semak di sebelah kanan atas untuk menyimpan perubahan, dan klik 'X' untuk membuang perubahan.

AndroGET mempunyai fungsi sebagai pelayar pada Android. Semasa melihat pautan muat turun, tekan lama dan pilih 'Kongsi Kongsi' dan klik AndroGET.

Seterusnya, AndroGet akan meminta anda mengesahkan muat turun.

Jika anda memerlukan kata laluan, klik 'Bukti Kredensial' dan masukkan beberapa maklumat seperti e-mel dan banyak lagi. Jika tidak, klik 'Muat turun' untuk mengesahkan.

Jika anda ingin mengetahui kemajuan, buka pemberitahuan dengan menyentuh skrin dari atas ke bawah. Akhirnya, lama tekan muat turun semasa untuk memadam, jeda atau batalkannya.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

Post a Comment