KOMENTAR DI BAGIAN BAWAH SEKALI

Deler Motor Ini mengeluh Warga Prabumulih Beli Motor Cash Semua, Padahal Getah Murah



Peniaga Motor Astra di Prabumulih City berjaya menjual 6 unit jenis motosikal bermodel baru terbaru dalam masa yang singkat. Ini dikatakan oleh Kepala Cabang Astra Motor Kota Prabumulih, M. Irwan kemarin (2/10).

Menurut lelaki yang akrab dipanggil Iwan, motosikal baru Adv telah meletus pada bulan Julai. Meskipun harganya cukup tinggi, sekitar Rp 30 hingga Rp 35 juta untuk jenis Adv Abs, penduduk Prabumulih City membeli lebih banyak uang tunai.

"Ini motor baru varian, harga agak tinggi. supaya bahagian pasarannya jelas di peringkat ekonomi menengah dan tinggi, "katanya.

Pada masa ini, jualan motosikal pada umumnya mengalami penurunan, ini seiring dengan tahap ekonomi dengan harga komoditi getah yang tidak stabil.

"Memang, jualan kini mengalami penurunan baik secara tunai dan kredit, tetapi penurunan itu tidak begitu ketara. Jualan kredit masih dikuasai kerana kedua-duanya memberi manfaat kepada pembeli yang tidak membelanjakan sejumlah besar wang, kerana mereka boleh dibayar secara ansuran bulanan, "tambah Peniaga Jualan, Nina Rilyantine.

Walaupun jam tangan akhbar ini, di bengkel motosikal Astra, bilangan pelawat juga terus meningkat. ini adalah sejajar dengan jumlah jualan motosikal di peniaga. Sekurang-kurangnya dalam satu hari sebanyak 20 unit motosikal memasuki bengkel, ini adalah sejajar dengan bilangan unit jualan yang keluar dari peniaga.

"Pada masa ini, kami juga mempunyai aplikasi baru yang boleh menempah perkhidmatan untuk mendapatkan perkhidmatan motosikal di bengkel Astra tanpa giliran, semalam menghantar beberapa orang untuk dapat memperkenalkan aplikasi ini kepada pengguna," katanya.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

Post a Comment