KOMENTAR DI BAGIAN BAWAH SEKALI

Di Gerbek Mesum Dalam Mobil Pasangan Ini Langsung Tancap Gas Ke Dalam Selokan



Pasangan remaja ini terkejut. Tindakan itu tidak sopan di dalam kereta yang ditangkap oleh pegawai polis.

Reaksi lovebirds yang bertindak dengan tidak wajar apabila polis mendapati tindakan itu menjadi virus.

Pelancaran Dunia Buzz, sebuah kejadian yang melibatkan seorang budak lelaki berusia 19 tahun dan kekasihnya berusia 25 tahun itu berlaku di Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia.

Pada masa itu mereka ditangkap mempunyai hubungan intim oleh pihak berkuasa di dalam kereta.

Langkah pada gas
Apabila polis datang dan mengetuk cermin depan, pasangan itu panik dan tidak bermain. Mereka segera bergegas melangkah keluar dari gas melarikan diri.

Percubaan untuk melarikan diri membuat sejumlah polis bergabung dalam mengejar mereka. Polis memikirkan pemandu di dalam kereta melakukan kejahatan yang dahsyat.

Dalam keadaan yang ketat di lebuh raya, pemandu itu kehilangan kawalan kereta yang dipandunya.

Akibatnya kereta pasangan tersebut jatuh ke pagar jalan raya dan seorang penunggang motosikal yang berlalu sebelum akhirnya mendarat di parit yang dipenuhi air.

Masukkan Got
Nasib baik, polis yang mengejarnya segera menyelamatkan mereka sebelum mereka tenggelam dengan kereta.

Kedua-dua pasangan itu tidak mengalami kecederaan serius, manakala pemandu motosikal yang mereka langgar mempunyai kaki patah dan terpaksa dibawa ke hospital.

Dilaporkan bahawa kedua remaja itu adalah pelajar dari Kolej Giat MARA dan diisytiharkan negatif kerana penyalahgunaan dadah.

Semoga harapan ini dapat menjadi pengajaran terutama bagi mereka yang sering melakukan perkara-perkara yang tidak baik di dalam kereta.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

Post a Comment