KOMENTAR DI BAGIAN BAWAH SEKALI

Karena Kepo Urusan Orang Lain, Ibu Ini Terjepit Di Pintu Trali Tetangga Karena Menguping


Nampaknya, di mana selalu ada orang yang mempunyai tahap keingintahuan yang terlalu tinggi. Malah untuk perkara-perkara yang tidak sepatutnya diganggu. Selalunya membuat orang lain sebagai gosip material, sesetengah orang kadang-kadang tidak tahu peraturan tentang apa yang dibenarkan dan tidak didengar. Daripada mendapat berita yang anda mahukan, kadang-kadang pencari gosip terkena nasib buruk.

Seperti kejadian yang berlaku kepada seorang wanita di bandar La Virginia, Colombia, yang mungkin menjadi pelajaran bagi orang-orang yang suka menguping (kepo) dengan perniagaan orang lain. Yep, dikatakan bahawa wanita ini dikenali oleh jirannya kerana orang yang paling kuat, paling kuat, ingin tahu tentang perniagaan orang (Kepo), dan bergosip.

Dikutip dari keterangan mengenai muat naik Radio La Roca FM 103.9, nampaknya gosip dengan orang lain sudah menjadi sebahagian dari rutin wanita ini. Malangnya, baru-baru ini ketika saya berjalan-jalan, dan cuba mendengarkan pada tetangga sebelah. Dia sebenarnya mendapat acara yang tidak dijangka. Kepalanya dipenuhi dengan bar apabila dia cuba menguping perbualan jirannya.

Cuba untuk menghilangkan kepalanya dari trellis, ternyata walaupun dibantu oleh beberapa orang perniagaan masih gagal. Sehingga akhirnya, sesetengah penduduk meminta bantuan daripada anggota bomba. Nasib baik, pegawai tiba pada masa, tetapi mereka memerlukan lima jam penuh untuk membebaskannya.

Selain merasakan kesedihan untuk meninggal dunia, sesetengah tetangga yang berada di tempat kejadian juga kelihatan ketawa kerana mereka merasakan ia sesuatu yang lucu.

Jadi, bagi anda yang sering kepo tanpa mengetahui peraturan. Hati-hati, anda juga akan mencubit seperti wanita itu.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

Post a Comment