KOMENTAR DI BAGIAN BAWAH SEKALI

Tukang Giling Bakso Dapet Rumah Mewah Oleh Atta Hallilintar !! Beginilah Caranya



Siapa yang tidak gembira boleh mendapatkan hadiah rumah, tanpa diduga terlebih dahulu. Terutama jika ia menjadi mimpi untuk masa yang lama, tentu saja kebahagiaan yang dirasakan sangat luar biasa sehingga tidak dapat dikatakan lagi. Sekurang-kurangnya perkara gembira ini dirasakan oleh Rizky Budiansyah.

Kesetiaannya sebagai pengguna Smartfren selama 10 tahun, dibayar dengan hadiah rumah bernilai Rp1 bilion di kawasan BSD, Tangerang Selatan dari lotf Smartfren WOW. Rizky mendedahkan bahawa dia telah menggunakan Smartfren sejak 2009 sehingga sekarang.

"Saya telah menggunakan Smartfren sejak tahun 2009, ketika itu masih jaringan 2G.Kemudian setelah pindah dari Bandung pada 2017, saya berubah menjadi nomor Smartfren baru karena ponsel ini tidak mendukung 4G," kata Rizky ketika ditemui di Senayan, Jakarta, Jumat (13/12 / 2019).

Pengisar bola bakar dari Purwakarta tidak dapat mengatakan apa-apa ketika namanya keluar sebagai pemenang unit perumahan. Lelaki yang juga bekerja sebagai penjual bahagian motosikal tidak pernah berharap untuk memenangi loteri, jadi apabila dia mengetahui berita gembira dia sangat bersyukur dan menangis.

Lebih-lebih lagi, Rizky mendedahkan bahawa nasib yang diperolehnya daripada Smartfren WOW, bermula ketika dia memperbaharui aplikasi MySmartfren beberapa waktu lalu.

"Saya tahu maklumat loteri ini dari aplikasi MySmartfren ketika saya ingin membeli kuota, jadi beli Rp10 ribu untuk mendapatkan 100 poin, Rp20 ribu mendapatkan 200 poin .. Setelah kita masuk ke aplikasi MySmartfren maka bertukar poin. "Saya menyertai, bertukar 35 kupon," katanya.

Siapa sangka, nasib di pihaknya. Sekarang mempunyai rumah sendiri, yang merupakan impiannya, direalisasikan terima kasih kepada lotre Smartfren WOW. Karena, sejauh ini Rizky yang hanya memiliki pendapatan bersih sebesar Rp2 juta, hanya dapat membayar sewa, anak sekolah dan keperluan sehari-hari, serta ansuran motor. Beliau juga percaya sepenuhnya, setelah melihat secara langsung hadiah rumah bernilai Rp1 bilion dari seri WOW Smartfren.

Rizky bukan satu-satunya orang yang bertuah di peringkat ketiga dalam loteri Smartfren WOW. Terdapat juga empat pemenang hadiah utama, iaitu Fariski Zulkarnayen Arif dari Lampung, Wahyu Winata dari Sukabumi, dan Tata Saepuloh dari Lembang yang masing-masing membawa pulang hadiah motosikal Vespa dan ratusan pemenang lain yang menerima pakej percutian, iPhone, Samsung, Voucher Belanja & Baucar.

Berita baiknya, masih ada peluang untuk memenangi cabutan bertuah Smartfren WOW. Pengguna Smartfren hanya perlu menukar SmartPoin mereka untuk kupon loteri pada aplikasi MySmartfren. 100 Smartpoints boleh dipertukarkan untuk 1 kupon loteri, kerana pengumpulan berlaku untuk peluang yang lebih besar untuk menang.

SmartPoin boleh didapati dengan membeli pakej internet pada aplikasi MySmartfren, galeri, atau outlet kredit. Di samping itu, membuat panggilan telefon atau SMS kepada pengendali lain, serta segera mendapat SmartPoin.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

Post a Comment