3 Hal yang Harus Dimiliki Saat Mengejar Pekerjaan di Rumah Telemarketing

Post a Comment


Bekerja di rumah jarak jauh jauh mendapat momentum lebih cepat daripada bola salji yang jatuh di Alps. Satu era baru pekerja maya yang telah menghapuskan kebimbangan dunia sebenar mereka dan melangkah masuk untuk menjadi bos mereka sendiri perlahan-lahan mengambil alih ufuk dan membuat banyak syarikat memikirkan semula perancangan dan keseluruhan struktur korporat mereka. Maksud saya, formula itu sendiri luar biasa, kosnya jauh lebih sedikit, syarikat-syarikat mempunyai bakat yang lebih luas untuk ditoreh dan pekerja rumah tangga dapat menetapkan langkah mereka sendiri.

Tidak ada kesilapan untuk sesiapa yang mahu menyertai pergerakan ini kerana wang yang dijana agak mengejutkan. Di mana saja dari $ 12 hingga $ 45 dan di atas satu jam adalah rujukan yang realistis untuk sesiapa sahaja yang masih berada di sudut yang keraguan bekerja di telemarketing rumah. Apa yang anda perlukan adalah telefon, akses ke internet dan hidung untuk dijual, dan sebaik sahaja anda membiasakannya - anda akan melihat aliran pendapatan anda terbuka dan akaun bank anda penuh.

Terdapat beberapa perkara yang perlu diketahui apabila mengusahakan kerja di telemarketing di rumah, dan sementara senarai itu banyak, ramai yang percaya bahawa terdapat tiga perintah utama yang setiap orang perlu tahu sebelum mereka menjadi kotor di arena penjualan langsung atau pemasaran jarak jauh. Salah satu perkara yang paling penting apabila melakukan telemarketing di rumah adalah untuk memastikan bahawa produk yang anda jual atau telah mendaftar untuk menjual boleh menjual diri mereka sendiri. Itulah pertempuran yang separuh menang apabila anda mempunyai sesuatu yang dapat dengan mudah merangsang pasaran dan membuat orang membelinya. Saya menyamakannya dengan bidang teknologi - syarikat seperti Sony dan Nokia telah mengepam telefon baru yang penuh dengan ciri-ciri yang tidak perlu - tetapi untuk sebab tertentu yang kita mahu. Gabungan pembawa, reka bentuk dan ciri telah menjadikan industri telefon bimbit dijual sebagai roti dan hotcakes harian. Produk mesti bercakap untuk diri mereka sendiri dan berhubung dengan pengguna dalam bahasa yang menggoda yang dapat merangsang otak dan mempengaruhi keputusan pembelian.

Satu lagi perkara yang sangat penting adalah padang. Ini adalah sama dengan salinan jualan anda - hanya secara lisan dan apabila anda bercakap dengan sesiapa yang telah memutuskan untuk tidak mengatakan 'Saya sibuk', anda mesti bersedia untuk padang yang boleh meletakkannya dalam satu minit dan boleh memberitahu mereka tentang setiap aspek produk dalam beberapa saat anda bercakap dengan mereka. Apabila padang anda disempurnakan - anda akan mula melihat hasil jualan anda melalui bumbung.

Kedua-dua aspek adalah baik - tetapi mereka boleh menjadi luar biasa jika anda dilengkapi dengan senarai perniagaan yang ditentukan, disasarkan, dan dibuat khusus untuk produk atau perkhidmatan yang anda jual. Pemasaran adalah tentang mengetahui pasaran dan memilikinya; pasaran yang akan menjadi ghairah tentang produk anda. Mendapatkan senarai perniagaan berkaliber adalah sama baiknya dengan wang di bank - dan itu adalah sesuatu yang semua orang berharap.
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

SARAN DARI KAMI

Post a Comment