Teknologi Humor Yang Lucu 2019

Post a Comment


Kisah lucu ini mengenai teknologi. Adakah anda tahu teknologi apa? teknologi kini sangat diperlukan untuk semua orang, jika teknologi tidak wujud maka apa yang akan berlaku hari ini? Teknologi terus berkembang dari tahun ke tahun, jika kita mengikuti teknologi secara berterusan, wang kita akan habis untuk mengikuti era pesanan baru ini. Nah, di sini saya akan membincangkan sedikit cerita lucu mengenai teknologi, maka cerita saya bermula:

Pembangunan Teknologi


3 orang yang bercakap tentang teknologi.
Anton: "Dalam 3 tahun kami akan dapat melancarkan roket di planet pluto dengan ketepatan 0.000013 darjah dari bumi."
Robert: "Kami telah membangunkan teknologi satelit untuk mengesan kehadiran manusia di muka bumi dengan ketepatan 2.5 hingga 3 meter sehingga kita dapat mengawal kewujudan setiap manusia di bumi ini."
SiaoMing: "Dengan perkembangan bioteknologi, kita telah berjaya melahirkan manusia dari pusar dengan ketepatan 1 inci ke bawah."

Tiga jurutera


Terdapat tiga jurutera di dalam kereta. Jurutera Elektrik, Jurutera Kimia dan Jurutera Komputer. Tiba-tiba kereta mereka rosak dan tiga Jurutera melihat satu sama lain.

Jurutera Elektrik mencadangkan supaya kabel di dalam kereta dilepaskan dan satu demi satu diperiksa, kabelnya mempunyai masalah.

Jurutera kimia mencadangkan memeriksa gasolin kerana kemungkinan besar petrol telah terkumpul dan menyumbat garisan petrol.

Jurutera Komputer dengan yakin mencadangkan mengapa kita tidak menutup semua tingkap dan kemudian matikan enjin, mulakan semula mesin dan buka semula semua tingkap (menutup semua WINDOWS, shutdown atau restart, dan kemudian buka semua WINDOWS sekali lagi) ini mesti berfungsi.

Komputer yang hebat


Seseorang jurutera hanya berjaya membuat komputer baru. Jurutera bercadang untuk menjual hak patennya kepada syarikat komputer. Pengarah syarikat masih muda. Untuk menunjukkan keupayaan komputernya, dia meminta pengarah untuk bertanya.
"OK." kata pengarah muda itu. Dia duduk dan menaip,
"Di mana ibu saya?"
Tidak lama selepas itu datang jawapannya, "Ibu anda berbelanja di pasar."
"Komputer berbayar" kata pengarah, "Ibu saya meninggal 15 tahun yang lalu!"
Tetapi jurutera masih yakin dengan keupayaan komputernya. "Cuba tanya dengan cara lain!" cadangannya.
Drekutr menaip sekali lagi, "Di manakah isteri ayah saya?"
Komputer menjawab, "Isteri ayah saya meninggal 15 tahun lalu, ibu anda membeli ikan di pasaran."

Kata laluan untuk PC


Seorang pakar komputer, seorang wanita yang sangat seksi, memasang program komputer di sebuah syarikat. Pengarah syarikat itu adalah seorang lelaki yang sangat berminat kepadanya.
Selepas wanita selesai memasang program itu, dia bertanya kepada pengarah sebelum ini, "Apa kata laluan yang anda mahu gunakan?"
"Asas bernasib baik", pengarah menjawab, "Sila tulis pen ** **." Tersenyum menarik.
Tetapi tanpa ekspresi, wanita memasuki kata laluan ke dalam program itu. Tidak lama selepas wanita itu datang kepada pengarah dan berkata, "Kata laluan anda ditolak."
"Bagaimana mungkin?" pengarah bertanya kembali.
"Tolong lihat sendiri!" Kata wanita itu ketika dia pergi.
Dengan rasa ingin tahu, pengarah memandang skrin monitor dan membaca penulisan yang disiarkan di sana: "KATA LALUAN ANDA DILAKSANAKAN, TIDAK SELAMA CUKUP."
BAGIKAN SEGERA WhatsApp

SARAN DARI KAMI

Post a Comment